Jobb, Jobb. Jobb

I morgon ska jag äntligen iväg o jobba igen. Är ju över lunchen vilket innebär att tiden går fort också :) hihi

Fick veta av min gode vän Emma att jag kanske kan få extra jobb på skopunkten trots allt. Hon skulle prata med chefen i morgon och kolla. Vore gör skojj jue :) Tack gums!

Ska även ringa Kristoffer imorgon igen o se om de behövde nått folk o vad det är för jobb.

En ansökan till ett annat jobb ska in också.. mycket jobb o sökande på en gång nu. Men det är ju lika bra liksom.

Känns lite vemodigt att ha bara extra jobb, eller Melkers är väll inte extra egentligen men. Så tråkigt att försöka pussla ihop allt. Och som jag sagt tidigare: Man förlorar mer på att ha flera jobb än man tjänar..
Tyvärr så är det sant, för man säger nej till ett jobb och en krånglar det andra o bla, bla, bla!

Bajs för jobb egentligen, ska bli egen företagare en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0