Kalas dags igen

idag fyller mammas göbbe år så ska dit om 1h o käka tårta :) Mumsigt. Hoppas den är lika god som den ajg gjorde när jag fyllde år ;) haha. Den lär vara godare då den är köpt, vilket innebär massvis med grädde. Åh, kan inte klockan bli 17.00 nu :P

var ut till bergvik förrut o köpte present, det hade jag totalt glömt bort, ovanligt? :P
Så det blev en parfym, en morgonrock o en blomma från mig, älsklingen o brorsan. Lär han ju bli nöjd med, han hade ju önskat sig det så.

Mamma gav han, som ett litet skämt i morse, värsta coola bilen med reklam för deras Taxibolag på. Ska visa bild nångång om jag kommer åt. En leksaks hummer, gör frän. Det hade han nog aldrig kunna föreställa sig att få :D

Ikväll är det jobb som står på schemat..

image202


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0