Lite "alltiallo" dag

ja gjort lite av varje idag. Promenad på förmidagen, dumt att inte gå när solen strålat så gött hela dagen.. "What a lovely day.." Som en viss människa skulle uttryckt sig :P
Fikat med tjejerna, mycket trevligt då allihopa var med. Då trivs jag mest!! Sen en snabb sväng på stan, skulle kolla efter jacka o stövlar, o viss fann jag mig ett par stövlar, självklart på scorett. Är riktigt nöjd med dem. Lär bli väl använda.. Var även upp en snabbis till jobbet o töla med kollegorna, och ja se saknar mig redan.. haha!
Har varit hos älsklingen kusiner på "Hammeröa" igen o busat med deras extremt goa hund. Nästan så man vill ta med henne hem, men det går ju inte.

Även hunnit med att slänga iväg en jobb ansökan, dock i sthlm. men det är bara tills sista Januari o det kanske skulle kunna funka o vara kul att komma från Karlstad bara så där några månader. Vi får se, vi får se.. Sökt iaf. Sökt ett annat här hemma också, bara en sån där spontan ansökan som de aldrig kollar, men ändå.. bättre än inget.

Mina löövely nya shoes
image196
Bilden gör dem extrem orättvisa, mööe snyggare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0