Massa nytta

Ja idag har jag gjort en del nytta faktids. Sovmorgon efter att inte ha somnat förens kl 03.00 i natt. Välbehövligt igen. Lång promenad förrut. Sen gick jag o hämtade min cykel, äntligen. men otur nog tog han ej kort så fick cykla o ta ut pengar, cykla tillbaka till han, sen hem o lämna cykeln o gå tillbaka hit till Annicka. Motion, Motion.. gött nu när solen strålar så :)

Nyss duschat o gjort mig i ordning, väntar på Annicka så vi kan åka ned till stan o kika lite.
Ikväll ska vi till älsklingens mormor på kalas, eftersom hon fyller år. Grattis Grattis :) Ska bli trevligt..

image201
Pict. fra Polisen.se (viktigt.. inte stjäla från polisen inte :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0