Myskväll

Tog en sön promenad i morse. Skulle gå till Annicka o lämna hennes kompis klänning som sara fixat + hämta min cykel. Duktig som jag är lämnar ajg klänningen och skulle ta min cykel. Men nej då fan hade jag tagit extra hemnyckeln, så jag hade självklart inte min cykelncykel med.. lagomt irriterande, så fick snällt promenera hem igen. Sne har inte orken att hämta den infunnit sig ännu, får gå dit i morgon eller ta den på söndag.

Har iaf. varit till bergvik med min kusin. Lämnade tillbaka mjukisbyxerna jag bytte på stadium, var inte riktigt i behov av dem o de var inte riktigt som jag ville ha dem ändå. Onödigt om jag inte kommer använda dem liksom. Köpte mig en t-shirt tunika och en lång gör skön tröja i stället. Onödigt jag vet, men ack så gött :)

Åkte sen till mormor o beställde lika saker av mina kusiner som säljer jultidningar. 2 klappar till älsklingen blev det och en väggkalender för 2008.

Nu ska jag fixa lite Tacos igen. Åt det förra fredagen också, men det är ju så gott. Sen var det väldigt längesen innan i fredags som jag åt det. Blir myskväll hemma med älsklingen. Bra at det lugnt o ha det gött. Längtat efter det lääänge nu, då vi inte ses allt för ofta längre..

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0