Sjuk & massa synd om mig..

Men åh vad det är drygt o jobba när man är sjuk. Tänkte jag skulle få sluta kl 14.00 också så jag kunde åka hem o kurera mig, men icke. Fick vara kvar tills 17.00 dessutom plocka bort hela uteserveringen i kylan, inte varken kul eller bra. Men skönt när det vra gjort. Fick en trevlig överraskning när jag kom till bilen också.. nämligen en jävla böteslapp på 200:-. Kuk också tänkte jag som helt glöämt bort att tiden på bilen gått ut för längesen.. men sånt är livet. bara betala o vara glad :P

Åkte hem till Annicka o fick migt mat. Hunrig som satan. Sen enbart legat där o degat i soffan o halv sovit o försökt bli frisk, tills älsklingen kom med pizza till dem o kycklingrulle till mig. Nu ska jag strax slänga mig i sängen o hoppas på att jag mår bättre i morgon!

Fick även veta idag att jobbet på nöjes ej blir mitt. tråkigt som satan. Men var ganska införstod med det också, då ajg konkurerade med folk som jobbat med sånt en längre tid. Stephanie fick det inte heller, o vi ville ju jobba med varnn där så.. Aja bara ta nya tag! Hoppas det är två bra människor som fått jobbet iom att vi har ganska mkt kontakt med dem pga garderoben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0