Snälla låt mig bli frisk!

Jag är fortfarande sjuk. Om inte värre nu än typ igår. Känner mig inte alls bra i kroppen och det är bara massa synd om mig. Att jag var ute o gick i torsdags o sen jobbade i går kväll har knappast förbättrat mitt tillstånd. Men dum som jag är så akn jag inte bara ligga hemma o ta det lugnt.. tyvärr, sån är jag.

Tänkte jag skulle vara hemma från jobbet idag, men självklart är det ingen som kan jobba, o hälften av alla extra är bortresta. jag känner mig verkligen inte på humör för att åka i väg o jobba mellan 18.00 - 02.30 typ. Skulle verkligen, verkligen, verkligen vilja ligga hemma i soffan o försöka bli frisk.
Ska väll försöka göra allt för att få tag i nån som kan hoppa in istället för mig, kommer knappast vara så effektiv ikväll.

Liksom resterande nätter har denna varit fördjävlig. Haft hur ont i halsen som helst o huvudet känns bara stort o tungt. Tror dock min feber har gått över äntligen, men halsont är inge kul det heller..

Nu ska jag lägga mig i soffan försöka få tag i nån, annars vila upp mig för i kväll da..

image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0