Soool och dagens nytta

Strålande sol ute, det gillas så här på hösten. Nu känns det som att det är rätt okej med en dålig sommar när vi ändå fått så nice höst. Den här tråkiga höstdep.-skiten vissa får kanske de slipper iår. Själv får jag den aldrig, är så happy al daaaaaay looooong.

Nje serri nu. Ska iväg o storhandla strax, det ska inte bli kul, men det är ju dock jäkligt nödvändigt. Är smart o köper med mig nått smarrigt till stackars lilla mig som ska iväg o jobba redan kl 16.00.

Tänkt hinna förbi en annan än min egen frissa innan jobbet o köpe Schampoo o Balsam, såg de hade erbjudande på't, vilket gör't lite mycket billigare.. smart va?

Nje inte tid med denna dritt längre, måste gå och förbereda mig mentalt nu inför ikväll. Takida, mycket folk, mycket drägg, mycket småbarn och massa odrägligheter.. Jag lääängtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0