Stackars älsklingen..

Jag har självklart lyckas smitta ned älsklingen så han också är sjuk nu. Stackaren som inte har tid att vara sjuk pga sitt jobb. Men vad ska man göra? Inte direkt så att jag smittat han med flit.
Ringde min chef förrut och vi kom fram till att jag inte ska komma till jobbet nått mer denna veckan, utan vi skulle höras av på lör eller sön. Känns skönt att bara få dra några dagar till, fastän det känns jäkligt drygt samtisigt. Vill ju tillbaka till jobbet o umgås, jobba o tjäna pengar. Men får ju tänka på vad ajg jobbar med också så.. Snart måndag ändå.

Idag bara slappat o sett på Töp Mödel o Idol gånger massvis båda två.. trodde vi inte skulle få se slutet av top model som gick i går då jag spelade in det o satte bara på i 3 h, eftersom tv3 krångla en hel del. Men hann precis med att se vem som vann.. Tur det annars hade jag blivit smått galen, för så blev det sist när det var top model final också. Fast då fick vi inte med slutet alls :P

Åkte o handla o köpte candy.. Smaskens som bara den. Plommon i massvis har slunkit ned med, eftersom Annicka o peter har heeeela sitt plommonträd fullt. mums!

Nu blir det strax sängen o tycka synd om älsklingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0