Tjej mys

Ja, jag tog mig faktids ur soffan förrut efter vi käkat pizza. Då jag fick veta av min chef att ajg är ledig i morogn åkte jag bort till Malin o lekte med tjejorna. Mycket trevligt o flams som vanligt. Lekt massa med Malins übersöta kattunge Simba. Den som bara lämnat den katten borde inte få finnas till. Usch hatar sånna människor. Tur det finns människor som Malin då..

Oj, vad duktigt jag varit o tvättat undan en massa idag med, nu är dte bara det tråkiga att ta reda på allt o hänga in det.. suger!
Längtar tills i morgon också, så ajg äntligen får hämta min cykel. Var stängt igår när jag ville ha den ju.

Men i morgon är en annan dag, nu blir det sängen. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0