Today

I morse var det som vanligt en promenad som stod på schemat. Kan inte göra annat när solen strålar så vackert som den gjort idag.
Varit iväg med min älskade cykel till cykelgubben äntligen, får dne åter i morgon om jag orkar hämta den då, beror på vädret. Känns lövely att den äntligen är inlämnad med all dess defekter :P
Även hunnit med att försökt lära mig göra soppa i form av att iakta andra göra det.. haha. Men nyttighets soppor är inget för min del, knappt soppa alls.. men vissa går ju :)
Hann även med en sväng till mormor o fika med moster. Passade på att låna hennes dator som inte är så jobbig som min egen o sökte jobb. Har även ringt han snubben jag skulle ringa idag, men han svara inte. Elaking! Får försöka åter i morgon.
Ska förmodligen iväg o lämna in ytterligare en jobb ansökan i morgon.. det spörs då.

Idol idag var kul, dokc inget speciellt. Snart är allt det roliga med Idol över. det tycker jag är tråkigt. Auditions som är roliga att se jue..

Bjuder på ett stycke ful fisk..
image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0