Typiskt mig

Ja, det är så typiskt mig. Inte heller orkade jag med en hel dag i soffan o bara ligga still, även om jag faktids mesta dels av dagen legat i soffan o sovit o sett på den 3h långa filmen. Men Självklart har jag tagit mig en lång promenad också. Orkade inte hålla mig när Annicka messa o fråga hur jag mådde. Självklart blev motfrågan en promenad..
Men känner att jag mår väldigt mycket bättre idag faktids, så det gjorde nóg inte så mkt. Men har ändå bett om ledig mån o tis som sagt. Känner inte att jag vill hålla på att servera mat o dola när jag är sjuk o hostar. Det passar sig ej!

image195

Åh, nej mina promenad skor ser inte ut så där, mina är mycket finare vita o rosa från Nike :D (nödvändigt vetande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0