Working baby

Känns som jag bara jobbar, sover, vaknar o åker till jobbet. men det är väll typ så, ändå är det bara kvälls/natt jobb.. ska inte säga nånting. Är så glad att efter att ha varit ledig hel veckan äntligen få jobba :D
Igår var det mer som en cirkus än en nattklubb, folck som va där och utanför förstår. Jag skämdes! Hoppas verkligen det var en av de sista gångerna vi hade 18-års gräns,. Men tyvärr lär det inte vara så. Men lär väll dock aldirg mer ha konsert samma helg som Erotikmässan. Folk kan inte bete sig. Pinsamt!
Aja, det var iaf. en mycket rogivande kväll, aldrig varit så här mycket folk på fabriken som igår, vi hade verkligen high score någonsin sen vi öppnade 2003, aldrig ens på juldagen. Känns kul, samtidigt som det var helt sjukt. Var lagomt slut när jag fick lägga mig i sängen i natt, hade ont i benen så det skrek om det. Från att inte stått still knappt 1 minut från kl 16.00 tills kl 03.00, det tär på kroppen, 11h utan vila.. Men det var värt det i natt när vi fick åka hem. Verkligen! Gillar ändå när det är så mycket så man har nått att göra.

Antar att det blir en hel del folk idag med, dock inte lika mycket då verkligen alla var ute igår nästan.. vi får se senare i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0