Älskade söndag och sol

Söndag åter igen, men som ni vet gillar jag söndagar då man är ledig. Denna dagen känns så lång och skön på nått sätt. Sitter på balkongen nu och det är riktigt vart och skönt. Hoppas på att få lite färg, vilket jag redan fått då jag satt i linne 30 min förrut, så försöker få bort de fula märkena nu ;P

Blir en riktig ute dga idag, tänkte följa med mamma och kolla på "låssas syster"s fotbollsträning bara för att vara ute, sne blir det nog skutis och mysa. Längtat efter det hur länge som helst. Hinns det med så tänkte jag tvinga älsklingen att fixa iordning det som kan göras på balkongen idag.. Försöka gå och hämta hem min cykel också, känns som det är tid att göra det nu, nu kan det väll ändå inte komma nån snö? :P
Dock ska ned tvättas, pumpas, oljas och en massa, men kanske hinner det på tis.. skön att kunna cykla till jobbet i morgon om det blir lika fint väder.

Inge bakis idag heller sen gårdagens utgång, det känns fint :)
Kommer mer update om utgången och dylikt senare. Väntar på atta bilderna ska bli klara från emma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0