Bakfylle söndagen

Vaknade 09.00 och gjorde ett försök att vakna, kom inte längre än vatten kranen och tillbaka till sängen. Vaknade sen igen efter 1h av att svärmor undra över träningen. Visst klart som fan jag ska med. Oj vad jag misstog mig, trots att jag låg och sov tills 40 min innan hon skulle hämta mig så var det bara ringa och tala om att det abslut inte på några villkor skulle gå. Kände mig inte riktigt klar i kroppen.
Istället rullade jag, älsklingen och hans vän till McDonalds och käka, inte gott för fem öre, men äta bör man. Varför är dte så himelskt gott med Cola dagen efter?

Hem och slänga sig i soffan igen tills det var dags för en långprom med svärmor, oj så gott den gjorde min kropp. Var riktigt skönt att komma ut och få frisk luft och röra på kroppen ute. Måse vara bästa botemedlet för bakfylla, iaf. för min del.

Ni kan ju tänka er sälva hur resten av söndagskvällen såg ut.. soffan och sängen tidigt som bara den.

Visst är det härligt med söndagar dagen efter? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0