Det bränner..

Åh vilken härlig dag. Suttit ute i solen sen jag vaknade typ. Känns i ansiktet för det små bränner lite när jag kollar mot solen. Att jag kisat pga av solen hela dagen känns även det. men jag klagar inte, vill ha mer sånna här lediga sköna dagar..

Varken skutis eller fotbollsträning för min del. Fastnade på balkongen med boken och där har jag suttit. Såg att älsklingen och hans vänner satt nere på gården så joina dem där i stället. Detta innebär att det inte blir nån städning på balkongen idag. Älsklingen har ju tydligen Final match i innebandyn idag.
Men hämta cykeln och förhoppningsvis grilla för första gången i år blir det senare, mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0