Fint på Ballen

Blev en promenad med Annicka förrut, eftersom jag faktiskt skippade spinningen, kände jag ville göra nått. Och det har ju faktiskt varit soligt idag på em. Att regnet förföljde mig och mamma från skattskärr och hela vägen vart vi än befann oss gjorde ju inget.

Jag och älsklingen har ju bestämt oss att göra iordning balkongen. Så vi passade på att köpa själva golvet idag på ÖB då älsklingen ville ut och se på sin fotbolls match som ändå var där ute. Nu är jag nöjd när det är införskaffat. Ska bli kul att se när mannen i huset gör iordning så jag akn göra resten. Hittade ett jättefint bord med två storlar som jag akn tänka mig att inhandla också. Perfekt storlek och liknande sånt jag letat efter, insåg igår att en typ av "soffa" jag hade tänkt mig eller bänk inte blir något bra alls.

Mycket drama i matchen. En massa gula kort, vilket ledde till något rött. Blod och andra skador och en massa massa argsinta pojkar på plan. Kanske inte så konstigt iom att domaren mer eller mindre skapade en massa sådana situationer. Även linjedomaren på "våran" sida var nog inte helt 100, enligt mig.
Underhållande match med 30 mins förlängning. Synd bara att trots vinterjackan var det kallt som satan.
Ännu mer tråkigt att älsklingen aldrig blir bra i benet sen skadan sedan 2,5 år sedan och inte kan/får vara med vissa matcher.. Roligare att se på han än alla andra, men ändå mysigare att få stå på sidan av med han också.


image431


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0