Härliga sol

Vilken lång dga det varit idag iom att jag gick upp så tidigt. ÅKte och hjälpte mamma lite på jobbet och dolade på morgonen, sen bled det lite shopping och mat på bergvik. Jag skulle bara vara smakråd, och det var jag, dock slank det med en über söt bh hem :)
Åkte till mormor en snabbis och trodde klockan var typ 15, men bara 12. Så skönt när man hinner med mycket på förmiddagen.

Åkte bort till Annicka och tog oss en lång prom i det sköna vädret. Älskar solen, skönt att få lite energi. Geggigt o svettigt blev det, men den söta räven i skogen var söt för det.
Sen blev det som vanligt Animal Planet, får ju passa på när jag är där. Massa söta schimpanser. Skulle okså vilja kramas och gosa med en, jag fick nöja mig med katten.. fast han är nog dubbelt så go!

Hann in en sväng till hos mormor innan det bar av hemåt. NU ska jag snart dra mig till kojs.. tänkte kolla först bara om jag kanske kan lära mig något om bloggdesign och sånt, inte min starka sida direkt.

image429


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0