Helt plötsligt tjänade jag en massa..

Vilken bra start på fredagen jag fick. Återigen försov jag mig, dock denna gången till tandläkaren. Johanna hade tid 8.40 och när mobilen ringde svarade jag ganska så surt då jag trodde dte enda vra jobbet eller mamma. Haha, så fel jag hade. Det var min tandläkare i andra änden som ville kolla vart jag var. Typiskt! Hon sa snällt till mig att det skulle kosta 250:- för att jag missade, så kul. Men säll som hon vra tyckte hon att om jag kunde komma senare på dagen då hon hade ett återbud så skulle jag slippa betala. Visst jag åkte dit, kom in och fick konstaterat att det inte var nåntingsom jag inbillat mig. Fick lite flour och sne fick jag gå.. till en kostnad av 0:-. ack så mycket. trodde det kosta besöket skulle kosta mig några hundrigar, men hon ville inte ta betalt eftersom det inte var nått..

Så jag tjänade helt plötsligt massa hundra på att försova mig och faktiskt gå till tandläkaren :)

image319


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0