Helvetes snö

Fy fan är dte enda jag kunde få ur mig i morse när älsklingen sa att det snöade ute. Först trodde jag honom inte, men när jag vinklade persiennerna insåg jag snabbt att det var sant.
Hur kul är det att vakna till snö när det var riktigt vårväder igår? Pisstråkigt, men vad ska man göra? Håller tummarna för att det liksom det redan gjort försvinner fort och att solen hittar tilbaka till oss :)

Annars är det skön lördag idag, självklart hunit med lite spelande av olika slag. Älsklingen har äntligen fixat det trådlösa internet så jag slipper använda grannens, man tack för lånet! :P
Var ju duktiga och införskaffade en egen sån sak igår. var ju mer än på tiden..

Även hunnit med att vara snäll och åka till bolaget åt svärfar som ville ha extra kraft nu när de gör det sista i älsklingens farmors kök. Och jävlar så snyggt det blir, nu vill jag göra om även vårat.

Fullt hus i grabbar och öl nu, älsklingen är besviken på att jag ska jobba ikväll och inte kan följa med ut, men de får ju ha en grabb kväll :) Själv ska jag ta det lugnt tills det är dags att fixa käka och åka iväg till jobbet senare..

image419

Playa del sol, det är humor det. Iallafall Johanna humor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0