Kärt återssende

Min gode vän Emma som numera bosatt sig i Norge från 1år tillbaka ringde mig i Lördags precis när vi anlände till LLA. Hon var hemma i Karlstad och tyckte jag skulle följa med ut. Eftersom jag inte är den som är den så ordnade jag det efter musikalen. Åkte ned till stan för att möta upp dem som skulle bege sig mot Nöjes. Blev dock en nykter och ganska annorlunda utgång för min del, men helt ok. Skönt att vakna upp i Söndags och inte må skit.
Även kul att träffa folk och vara nykter så man kunde vara någorlunda social, även om jag tröttnade rätt fort på alla fyllon :P

Var iallafall riktigt kul att träffa Emma, och den omtalade Tommy också. Inte direkt igår om man säger så. Men får bli ändring på det nu, får komma till Oslo snart och hänga hos er en sväng. Playan -09 hörde jag rykten om också? Skulle vara sjukt kul!

image438

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0