Last night

Sista natten hos Kissen inatt. Kommer vara tomt i morgon kväll/natt i våran egen säng utan katt. Eftersom jag inte får ligga ch gosa länge till morgonen med varken Rocco eller Älsklingen tänkte jag göra det nu. Börjar 07 till morgonen och det kommer vara sjukt kämpigt att ta sig ur den varma sängen och lämna bägge mina män kvar där.

Nej snoozning i massor nu, bland det mysigaste som finns. Bjuder på en bild av min andra man..

image409
Snyggingen lika trött som jag i går morse ;)

Haha, återigen får ajg höra att det kostar pengar att ta kort och lägga ut på kissen. Älsklingen har tycligen alla rättigheter ännu. Haha, är det enda jag kan säga. jag är urfattig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0