Lek Fredagen

Åh vilket skönt väder det var ute igår. Riktigt vår väder. Både jag coh älsklingen otg steget och lämnade jackorna hemma :P

Självklart började dagen med att jag somnade om när jag stände av klockan, sov länge och missade träningen. men var rät skönt att inte träna för en gångs skull ändå.
In i duschen och på md klär, iväg och hämta upp mamma och mormor för att vara lite duktig och åka till Edsvalla och inhandla lite tråkigheter iform av städartiklar och toapapper! Det har varit slut senaste veckan, men varken jag eller älsklingen har haft ork att köpa nytt. Tack för en jävla massa hushållspapper :) Nog om det..

Hem och hämta älsklingen för att umgås när vi var lediga tillsammans. han slutade tidigt för min skull sötisen. Åkte till lecab och kollade på bilen vi sett. Blev lite funderingar hit och dit, men vi får tänka. Vill ju inte som sagt bara köpa första bästa bilen, utan vi får se..
Sen bar det iväg till Bergvik för att kolla in tv:n älsklingen vill ha, men även där får vi se. Jag tycker den är onödigt stor och jag ska också bestämma faktiskt :P
Sen skulle vi bara in på EB Games och kolla lite. Slutade med att vi båda ville ha ett PS2 så vi köpte ett av älsklingens kompis, och självklart då skulle jag ha Singstar och älsklingen Buzz. En extra gitarr till Wii't följde med hem också..

Så ni kanske kan tänka er hur vi spenderade våran fredag kväll här hemma. Haha, kände oss som små barn som satt och lekte, men kul hade vi iallafall. Vi hade ju inge bättre för oss så varför inte investera i mer leksaker?
Vad har hänt med mig? Jag som aldrig gillat sånna här saker alls ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0