Lördagens Bravader

Började kvällen hos Mallan, kramkalas i massor. Skönt att träffa nästan alla brudar samlade på en gång. Kul att se hur äckligt bruna de hemkomna brudarna var. Fick höra en hel del de upplevt och det låter helt fantastiskt. Inte alls avis! Men skönt att ha er hemma nu tjejer. Kul att Emma var hemma från Oslo över helgen också :)

Lagomt fulla oc runda under fötterna gick vi de få metrarna ned till Nöjes för att fortsätta natten. Riktigt kul och en hel del folk. Träffade massa fölk jag inte stet på länge men lyckades ändå hålla ihop rätt bra med tjejerna. Blev en och annan drink för mycket, men det fick jag lida för senare.

In til stan och den jävulska fyllematen man bara ska ha, och sne var det tack och bock för älsklingen kom och hämtade mig, äntligen tyckte jag då :P Tack älskling!

Mycket kul och lyckad kväll, tack brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0