Lördagens utgång

Kanon kväll!

Stressade hem från jobbet för att göra mig iordning och komma iväg till Emma så fort som möjligt. Väl där var det bara att kliva på't. Satt och töla en massa och  hade det riktigt trevligt. Emmas eric och hans kompisar vär även de där, kul även om vi kankse inte var världen socialaste mot varandra :P
Vidare till bmb där det var mycket kul. Skönt att återigen slippa att gå till mitt eget jobb. Mycket folk, och träffa en hel del människor man inte sett på länge.. som vanligt :)
Avslutade med att tjata med johanna till Bk iställe för kebab, och när vi väl stått där i kö lääänge, så finns det ingenting som passade för mig, lagomt nöjd. Tacka vet jag sjöqvistens!

Tack brudar för en jätte trevligt kväll :)

image434

image435

Kommentarer
Postat av: pamp

Shosan! Nu är jag också en blöggerska :-D pyss

2008-04-22 @ 22:47:40
URL: http://www.pampp.blogg.se
Postat av: Johanna

Pamp: Ja jag såg det. Bra johannis :D

2008-04-22 @ 22:57:52
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0