Måndag igen

Ja nu är det måndag igen. Vad ovanligt?

Jobbat 8.45 - 18 idag. Hqade mest ångest över att det var så fint väder ute och jag var tvungen att vara inne. Tog varenda liten chans jag fick att bege mig ut i solen om så bara för 2 minuter. Spenderade iallafall lunchen ute i solen, mycket skönt.

Hem en snabbis efter jobbet, pussa lite på älsklingen sen var det promenad som gällde. Skönt som bara den. Så gött nu när man slipper ha jacka och massa klär på sig ute.
Har jag sagt att jag älskar det här vädret?

Inget kul att skriva nu så jag skiter it. Vill bara ha tisdag vilket betyder intervju nr 2 på ev. nya jobbet. Sen ska jag direkt till svärmor för att slå ned arslet ute i solen i deras trädgård, och där ska jag sitta precis hela dagen hade jag tänkt mig. Måste ju passa på när jag är ledig :D

image436
Förhoppningsvis får jag sällskap av den här sötisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0