Mysis

Ska sluta data nörda mig nu vilket jag gjort sen jag kom från jobbet för nån timme sen. Men älsklingen har sett på tråkig fotboll, så tycker jag får det då.
Blir en film nu och käka upp älsklingens chips som faktiskt bara stått i skåpet en vecka, och till vilket nytta?

I morgon är en ny dag. Då kommer Pappi hit över natten innan han fortsätter söder ut, och det är min och Älsklingens förlovningsdag. 5 år sedan i morogn. Tiden går fort! Att det bara är en vecka kvar tills vi flyr landet mot London känns helt ok också!

Att det är valborg och att jag jobbar kvällen är väll ändå en värdslig sak..

image378
Funderar på om jag ska införskaffa mig en till sådan här i morgon från jobbet. Har två och de är ju så lööövely. att de är riktigt billiga gör dte inte sämre heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0