Ny vecka, nya tag

Börja veckan lugnt och stilla med solning. Välbehövligt efter helgens bravader att starta lite lugnt. Hem till Svärmor och fick frukost och hjälpte henne lite med nått på internet.
Satt och kolla på Animal Plnate, igen. Älskling, jag vill ha! Det är ju ändå massa fotboll också jue ;) Men så sällan vi är hemma så, vilka bortkastade pengar, men ändå :P

Iväg och träna, tom Core idag även om det är svin tråkigt egentligen. Känner mig som en old ladie, men vad fan, det är ju bara träning och 30 min. Spinningen däremot var roligare.
Hem och duscha och fixa käk, avancerade och lagade spaghetti.. kycklingfärsen var ju redan klar och infrösen. Smart det där när man gör för mycket mat så man bara kan ta fram sen, måste bli bättre på sånt.

Timmarna på jobbet gick väldans fort. Jag satt dock och tyckte synd om mig själv att jag inte kunde gå på Moves. Men nästa vecka så :) Ikväll missar jag BodyJam en gng till, och av alla gånger de tänker testa ha det kan jag vara med en gång, tråkigt. Man hinner inte riktigt få nån uppfattning på bara en gång..

image368
När kommer dessa snyggingar ut i butiken??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0