så kom den efterläntade solen

Idag har det faktiskt varit ljust ute sne jag började i morse kl 07.00.
Dagen började bra med att jag vaknar 5 min innan jag börjar. Haft händerna fulla ytterligare en dag idag och sluppit kassan. Tack för det! Dock resulterade det i varken rast eller lunch, måttligt hungrig nu. Tidne har verkligen bara runnit iväg. Eftermiddagen erbjöd P-möte i 4h. Riktigt rogivande :) Lärt mig ett och annat, och tur är väll det.

Som tack för att solen äntligen visat sig, iallafall svagt, och det har varit riktigt varmt och skönt i den, så slutade jag 1h senare då mötet drog ut. Så jag har missat all den sköna solen, som visserligen fortfarande lyser, men ändå :P

Hoppas på mycket mer sol i helgen då jag för en gångs skull är helt ledig! Ska bli riktigt underbart, speciellt efterosm jag har så himlans mycket jag ska göra i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0