Sjusovaren

Nej jag är ingen sån. Var riktigt duktig inatt när jag kom från jobbet och ställde klockan så jag inte skulle försova mig i morse. Nej,nej.. 15 min efter jag skulle börjat ringde de från jobbet och frågade vart jag var. Heeeelveeete! Jag hatar att bara slänga mig ur sängen och åka iväg till jobbet, men vad skulle ajg göra i morse? Tror inte dte tog mer än 10 min från det jag slängde mig ur tills jag var på jobbet.

Glad att tiden iadg har gått fort och det har varit folk hela dagen. Jag som trodde det skulle bli en riktigt långdragen Söndag, men icke.

Nu är jag iallafall ledig tills på Fredag, riktigt gött. Från och med i morgon blir dte ändring på att sova länge. Klockan 08 hoppas jag på att jag vaknar av mig själv som vanligt. Men behöver väll inte vara orolig, jag är ju som sagt ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0