Sound Of Music

I lördags var det äntligen dags för mitt efterlängtade Sound Of Music.

Stressade hem från jobbet för att på 45 minuter hinna duscha och göra mig iordning innan vi skulle mötas upp hos älsklingens farmor. Men jag hann.. nästan.
Upp till henne för att ta en "för drink" satt sen där och tjöta tills vi skulle bege oss inåt mot LLA. Svärmor tyckte hon var smart tydligen som kom på idén att hon och jag skulle cykla. Oja, tills vi tog vägen jag sa och den inte var så smart. Men ändå 17 minuter tog det bara tydligen, och det var väll rätt ok?

Musikalen var grymt bra, och skulle gärna se den en gång till. Kommer dock ihåg andra scener från när jag pappa och broder såg den i Stockholm för ca 10 år sedan, men klart man måste ju hänga med i tidne lite även om den är gammal. Satt på parkett och hade bra platser, förutom att jag alltid lyckas få en lång snubbe framför mig varesig jag är på bio, teater, musikal etc.. Min vanliga otur?

Blev riktigt överraskad av Pillan. Har aldrig gillat henne direkt, men hon är nog inte så dum trots allt. Hon gjorde rollen som Maria hur bra som helst. Att Gert Fylking var med gjorde det hela en smula annorlunda :P

Ett stort minus dock att vi satt precis under en fläkt, höll på att frysa ihjäl, så att cykla hem sne var inte så där gör uppskattat från min sida, men det gick ändå, om än segt i motvind.

Tack för en trevlig o lyckad kväll!

image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0