Vårskorna på

Äntligen fick jag på min ledighet plocka fram ett par nya vårskor. De rosa tygskorna från HM var det som fick invigas idag. Underbart!

Träningen som idag bestod av Pump var riktigt skönt. Både på gott och ont nu när det är så fint väder ute att vi är så få på varje pass, men förstår om folk inte vill vara inne. Fuskat lite denna vecka, trots att jag varit ledig. Men måse ju prioritera annat än träning då också :)

Åkte hem och duscha och dola lite hemma, innan jag tog mig en promenad bort till svärmor där det bjöds på mat. Båda hade vi ångest när vi satt inne och kollade på Top Model istället för att slänga på oss skorna och bege os ut i solen, men vi hade ju faktiskt tränat redan och det ska ju bli fint massa dagar framöver nu.

En sväng till älsklingens farmor och spana in nya köket nu när det är helt klart blev det också. Fick ett riktigt sug att börja här hemma nu, men det får vänta tills i höst förmodligen, mycket annat just nu.

image408

Mer våriga och soliga dagar tack :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0