vart är våren?

Varför verkar det som att det är vår i alla städer runt om i Sverige förutom där jag bor? Det är i sånna fall väldigt orättvist. Jag vill också kunna lalla runt i skinn jacka, med ett par härliga sköna tyg skor och njuta av en fika på en uteservering i solen.
Men tyvärr så dröjer det nån några dagar till innan jag kan göra det, tårkigt men sant.
Annars så är det lite sol ute iaf. men självklart kommer den precis som igår lagomt tills jag ska börja jobba, det känns lite onödigt. Men skönt för alla andra som kan njuta av den :)

Nu är det mat dags, kyckling sambaloeke m potäter, ingen ork att fixa iordning nånting, då var det behändigt att bara värma favvorätten! :P Tänkte hinna till HM en snabbis innan ajg börjar jobba.
image408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0