What a lovely day

Solen sken när jag vaknade tidigt, lite värme luften fast ännu lite små kyla.
Var iväg på intervju nr2 (kommer i nästa inlägg). Sen begav jag mig till svärmor för frukost och tänkte direkt slänga mig ned i solen. Blev inte så utan vi styrde kosan mot skutis och en skön lång promenad. Blåste som vanligt där ute, men uh vad gött det var i själva spåret.
Hem igen och direkt igång med mat. Jag hade självklart beställt min favvorätt, oh ja.. stuvade mackaroner o kycklingkorv. Som sagt, skulle kunna leva på det.

Efter det var det dags för mig att bänka arslet i en solstol ute i solen. Dock åkte tröjan på och av hela tiden då det blåste lite små kallt. Men boken gjorde att jag inte tänkte värst mycket på det. Självklart fick jag sällskap av min andra man och söta katt.

Tillslut blev det för kallt och en varm dusch gjorde mig mer gott. Men självklart var jag snabbt ute i solen igen en liten sväng..

Ne nu måste jag skriva det andra inlägget istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0