080808

Härligt datum idag!

OS-invigningen gav mig rysningar förrut. Hallå.. såg ni vad jag skrev?? Mig rysningar, måste vara nått fel. Jag gillar inte sport. Men den var grymt mäktig. Men okej får väll erkänna att jag faktiskt kommer se en och annan sportgren under kommande månaden.

Jobbat all day, inte fullt lika bra, men kul. Lunchade med älsklingen. Dagens höjdpunkt. Kvällen har vi bara spenderat i soffan och gjort så lite som möjligt. Va ut till maxi o köpte lite godis och kräftorna tills i morgon. Kom på att de ska ju tina jävulskt lääänge.

Nu är det sängen, ska sova läääänge i morgon hade jag tänkt. Men känner jag mig rätt vaknar jag väll vid 08.00 eller så.

Natti!


Arenan är sjukt snygg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0