1års kalas

Idag kom faktiskt, äntligen, regnet. Mig gjorde det ingenting eftersom jag jobbat. Skönt med lite frisk luft ute också.

Efter jobbet bar det av till Moster för att vira mitt kusinbarn som redan är 1år. Herregud vad fort tiden går. Lillpluttan är stor nu :) Tårta och presenter i massvis. Hon var glad och hennes mamma o pappa var riktigt nöjda, kul.
Blev en hel del lek med skruttan innan hungern gjorde sig riktigt påminnd och jag skjutsade hem mamma och åkte förbi pizzerian för lite käka.

Sitter och ser sommarkrysset nu. Nyss pillat med nya kameran, lagt in bilderna osv. Ska iväg och jobba snart igen, kul då jag knappt jobbat på nöjes i sommar.
Tänkte mannen skulle hinna hem innan så jag får en puss eller två. Han är i sin väns stuga och leker av sig lite iform av Paintball. Eftersom jag jobbde fick jag inte vara med.. kanske tur det.

  
Emelie fick sin egna lilla tårta ;) Den söta trehjulingen hon fick av sin mormor och morfar.

 
Vagnen vi gav henne. Den lilla, lilla tårtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0