den bortglömda updaten

Blev som ni märkte ingen update igår. Somnade i soffan och när jag vaknade tvingade jag med mig älsk ut på en lång skön promenad i regnet. Var förbi mamma så äntligen har jag fått mitt nya simkort och nya abonnemang :) Nu är jag nöjd. Resten av kvällen spenderades i soffan o tidigt i säng, helt utslagen..

Kräftskivan var iallafall toppen. Tack sandra och alla andra. Det var som en kräftskiva ska vara, nubbe, kräftor, sång, lekar, alkohol, dekoration, hattar och allt där till. Att Sandra fixat DET stora partytältet var hur mysigt som helst, slapp vi kylan och alla mygg. Det blev som vi tänkt oss, det slog kräftskivan för 2år sedan..


Det lilla tältet..       


  Posa bör man ;)


Tydligen tjejerna mot killarna. Resultatet är det ingen som minns :P 

 
Amelia tyckte dte va en bra idé att fälla ihop stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0