En liten update

Så vad har egentligen hänt sedan sist? Vi börjar med förra veckan och betar oss igenom resten..

Har väll hunnit med ett och annat när jag tänker efter. Onsdagen spenderades på jobbet som alla andra dagar typ. Även dagen då jag blev kattvakt heeelt själv, även gräsänka då mannen åkte på mini semester med grabbarna.
Åkte ned till hamnen där det vankades Hamnfestival och kusin-vitamin skulle uppträda. Helt plötligt var vi hemma hos svärmor jag och Linda för lite alkohol intag innan vi begav oss mot Sommarplaza.



Segt som tusan att ta sig upp dagne efter till jobbet, men när jag slutade kom Linda åter igen och styrde upp mat och film till oss. Tac för det sa jag o la mig i soffan och somnade gott. Förlåt vännen, jag är hopplös :P

Fredagen blev det mys på kvällen med gymnasie brudarna nere i hamnen. Kul som bara den att träffa Emma, inte igår om man säger så. Blev dock en rätt tidig och lugn kväll eftersom helgen sedan bestod av jobb.
Mannen i huse kom hem, så vi slapp vara själva jag och kissen, det njöööt vi bägge av, även om sängen blev möe mindre.



Lördagen var det bara pina sig till jobbet när det återigen var 30 grader ute. Men efter blev det direkt ut till släkten för ett dopp i det blåa.. (bruna). Sen var det bara att packa ihop sina grejer och "flyta" hemåt igen.
Kvällen blev det mys med Johanna, Emma o Kickan på hennes mysiga balkong. En snabbis i hamnen men vi var för slitna allihop så det blev snabbt hem.



Söndagen var det stress hem från jobbet, städa det sista innan en del av släkten och svärmor kom på kalas. Underbar tårta mormor fixat och mamma kom med ljus där det stod J O H A N N A, men de åkte aldrig på. Ljus på tårta är äckligt :P (Tack ändå mammi!) Fick massa presentkort så jag kan fylla på mina pandora armband, en studentmösse berlock och säkerhetskedjan :D Som jag suktat efter dem. Blommor och en del anat. Tack så hemskt mycket!
Kvällen avslutades med frisbeegolf på skutis med älsklingen, blev tyvärr för mörkt och jag sög rätt stenhårt så vi valde att åka hem o mysa i stället..

Det var den veckan de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0