Filmkväll

Partyt hos Anneli, min kollega blev utbytt mot en filmkväll med Pizza, älsklingen och kissen. Har verkligen, tyvärr, ingen ork att göra mig iordning och åka dit iom att jag inte vill gå ut idag. Kände mest för att ligga i soffan o ha det gött, och det är precis vad jag gör just nu. Masjävlar gick nyss så jag har gråtit en skvätt.. älsklingen tycker jag är en fjant, tack för det! Nu ska vi se på Fucking Åmål sen blir det natten, jobb i morgon igen.

P.s. Det blev ingen godis, har jag klarat mig så här länge så kan jag lika gärna vara utan :) Oh ja, jag är hur stolt som helst. De som känner mig vet varför..


 
Hur skön är hon inte?                        Fucking jävla kuk Åmål, ligger nått i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0