Full rulle

Tvättning sedan 08.30. Kom verkligen inte upp ur sängen vid 07 i morse. Kände jag behövde sova en sväng till. Vet inte hur många maskiner vi kört, men nu är det bara torkning och hämta upp allt kvar. Hur vi ska få in allt i garderober/lådor är ett annat problem. Det är redan fullt. Vi har precis rensat och slängt iväg 1 svartsäck med kläder som ska skänkas bort. 1 svartsäck som släkten får kolla igenom innan det slängs vidare. Just nu är jag på moment Väskor. Öppnade överskåpe och det bara rasade ut väskor, vissa jag inte ens visste jag äger, känns inte så värt att ha dem kvar.

Hunnit med spinning 45 minuter också, fan vad kondisen har blivit skit i sommar..
Nu blir det dusch sen ned och hämta upp alla kläder igen och försöka lösa förvarings problemet!


Det här är ingen ovanlig syn i vårat hem. Mer garderober och utrymme TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0