Hemma igen..

Packade in mina saker i bilen och begav mig mot Karlstad vid 11 tiden. Huxflux så var jag hemma.. gick snabbt som bara den. Men åandra sidan inte så konstigt då musiken var i bott och det gick undan rätt bra. Skönt att komma hem, men som sgat vill vara kvar ockå. Fick bära alla grejer från bommen och in i flera omgångar då de envisas med att ha bommen låst och bara en eller två nycklar. Tack för det!

Älsklingen kom hem tidigare från jobbet så vi hann pussas lite innan träningen kallade. Suck, vilken tråkig träning. Inte Pump som det stod utan styrka. Knappt svett, men det var träning iallafall.

Just nu sitter jag coh har ångest över att jag befinner mig inne när solen skiner för en gångs skull. Men måste slänga mig in i duschen nu sen laga mat o iväg till jobbet. Tydligen studentfest ikväll.

Hej hopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

hej=) jajjemän de va välkomstfest på nöjes igår, men en annan orka inte dit=)

hoppas de va skoj att jobba där igår:)

2008-08-30 @ 07:56:10
Postat av: Johanna

Sara: haha okej :P

Ah då, det var kul att se amanda o Petter iaf.

2008-08-30 @ 17:30:06
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0