Huvudstaden

Det är ändrade planer. Skulle åkt till pappa redan i morgon egentligen.. men så blir det inte. Älsklingen skulle med, men så blir det inte heller. Jag åker helt själv på måndag istället. Älsk kan inte ta ledigt från jobbet. Men Stockholm står ju kvar och familjen lär definitivt inte flytta därifrån.
Ska bli skönt att sätta mig i bilen och åka helt själv. Första långa turen helt själv.. Bara musik jag vill höra och i bott.
Vill upp o shoppa nu, en massa massa höstkläder, stövlar osv. Ska väll försöka finna nån liten present till svärmor som fyller jämt ganska snart också. Den stora presenten hoppas jag älsklingen bestämmer sig för ganska snart..
Inte ens sett brorsans lägenhet, eller jo men han har byggt om den. Ska bli spännande. Har massvis jag ska hinna med och vill göra.

 

 

Saknar tunnelbanan, smidigheten att ta sig fram. Allt stressat folk och dialekten. Saknar allt med Sthlm, speciellt brownies med mjukglass i Gallerian (förlåt älskling men jag kommer synda!). Fast det är alltid lika skönt att komma hem efter några dagar i den staden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0