Jag är lycklig!!

Det är sent, men är för lycklig just nu för att sova. Fått min försenade födelsedags present av pappa. Fick välja på ett paket eller pengar. Jag valde självklart paket. Hur lycklig jag är över att jag fått min första alldeles egna systemkamera kan ni förmodligen lista ut helt själva :D Tack snälla Pappa! ♥

En Nikon D80 tillhör numera mig. Så nu ska jag lära mig allt om kameran/fotografering för att kunna dänga pappa i diverse tävlingar ;) Bästa presenten!!



Update om dagen kommer i morgon eller så..

Kommentarer
Postat av: Emma

vi åker på onsdag, natten till torsdag nu först :P men då stannar vi ju inte.. men ska dit den 17e september :) gud va kul o fått egen systemkamera, jag med vill ha!!

2008-08-26 @ 09:45:35
Postat av: Sara

nämmen va roligt=) gosig pappa du har;)

2008-08-28 @ 19:15:51
Postat av: Johanna

Sara: Haha ja verkligen :D

2008-08-28 @ 23:06:20
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara: Förrsten kommer inte in på din blogg längre.. :P Glömt ditt lösen o inloggning :/

2008-08-29 @ 00:31:36
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0