Jobb igen..

Onsdagen var åter till jobbet. Fick skriva på nytt kontrakt för vikariatet i höst. Ska även fortsätta sälja, det är jag glad över.

Torsdagen var det "utbildning" på jobbet. Vet inte om jag lärde mig sådär jättemycket nytt. Men alltid bra med feedback och allt sånt.
Kvällen åkte jag med Dreas och hans vänner till hamnen för at ta en cider eller två. Trevlig kväll i glada vänner lag. Hej vilt disskuterande som vi fick lägga ned och avsluta på max i natt för en glass :)

Idag är det fredag. Återigen jobb och sista fina dagen på e stund framöver, om man nu får tro på allt som vädergubbarna/gummorna säger. Mig gör det ingenting iofs. då kankse jag kan få nått vetigt gjort. Vem vet?
Spenderat kvällen återigen i hamnen. Men endast en snabbis för att hälsa på mina kära vänner som fyller/fyllde år. Grattis Sandra o Amelia!

Nu ska jag iaf. krypa ned i sängen och se på Kung Fu Panda. Inte blivit av änu, lyckats somna två gånger. Förvånade? Imorgon är det full rulle då det vaknas dubbeljobb och emelean där är det 1-års kalas för mit kusinbarn :D Så stoor nu!

Hej hopp!


Han är rätt fräsch den mannen..


Och dom är inte fult friska


Där kom den där tungan igen, älskling :P

Kommentarer
Postat av: Emma

gött o få fortsätta! :) grattis pussss

2008-08-02 @ 10:19:33
URL: http://emmpaulina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack vännen :D

2008-08-02 @ 19:54:49
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0