Katten ska passas

Jobb idag mellan 11-15. Sköna Lördag. Sen jag kom hem har jag bara legat i soffan och o myst. Tänkte ta fram PS2:an nu o spela lite Simpson eller Shrek. Ikväll ska jag till en arbetskolleg som fyller år, suget infinner isg inte just nu. Men får åka dit en svängo säga hej. Har längtat efter att bara få vara med min älskling massvis också.
Nu ska jag faktiskt ta mig en godis bit när jag varit så duktig och hållt mig i två och en halv vecka. (damn, jag trodde det var tre jue :P) Men egentligen endast godis på lördagar borde funka nu när jag klarat så här länge.. så får det nog bli.

Förövrigt flyttar vi en vecka från i kväll tills nästa lördag. Rocco ska passas då svärmor och Peter med vänner är iväg på ännu hemlig resa. Svärmor fyller jämt på onsdag och vet fortfarande inte vart de är på väg.. men det gör vi alla andra ;P

Älsklingen har också äntligen bestämmt sig för vad hon ska få av oss. Och jag är mer än nöjd. Jag kom på hur hon ska få presenten också.. detta blir toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0