Lugna Lördagen

Jobbade på dagen och trodde aldrig jag skulle komma hem. Vem fan kommer in fem minuter innan vi stänger för att köpa en tv och stå och vela om den. Ta den eller lämna den.. Tänk att man ska behöva tänka åt en del människor också. Jobbigt!

Fixade iordning mormors dator efter jobbet och åkte iväg till moster för att lämna den. Fastnade där och tölade och kom hem för en stund sen. Tvingade med min kusin hem för att hämta alla väskor jag rensat ur så de kunde få kolla om de ville ha nått, och tydligen de ville behålla alla. Vassego, jag vill inget hellre än att bli av med dem..


Nu när så många flyttat ut kanske en sån här kan få flytta in, fast i bilen. Kan ju vara bra att ha, man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0