närmare 400..

Varför i hela friden har man så många vänner på Facebook för? Egentligen.. hur många av de vännerna känner man på riktigt. Okej jag skulle väll hälsa på typ alla på stan, men har väll inte direkt mycket gemensamt med många av dem. Kanske är max 100st som man verkligen känner och skulle kunna prata med i verkligheten. Hur sjukt är det inte egentligen med sånna sidor som facebook där man blir vän med folk man aldrig pratar med annars osv. En hel del gör det nog mest för att kunna snoka på bilder osv dock. Jag åandra sidan fullkomligt skiter i alla utom mina vänners, så egtnligen borde jag gå in och radera bort ca 200-300 vänner, men till vilken nytta?
Jag gillar när folk läser/snokar om mitt roliga liv med de bästa :D Varför har jag annars en blogg tex?


Så här söta är mina riktiga vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0