Ny frilla

Så har ännu en dag passerat. Idag har jag ju faktiskt gjort en del vettigt. Städat, tränat, rensa garderoberna, tvättat, klippt mig och tom lagat mat :D haha

Som sgat klippt mig. Är nöjd även om det känns kort, men jag vänjer mig väll snart. Är nöjd över att det slitna är borta och det är en frisyr ny, inte bara ett långt svall som hänger. En decimeter klippte hon bort.. en decimeter.
Med mig hem fick jag en leav in creme som ska skydda mot plattången. Kände att det var på tiden att slänga bort den gamla ICA värmeskyddande flaskan. Potion 9 by Sebastian. Nu vill jag bara att mitt Loréal schampoo tar slut så jag kan köpa schampoo i samma serie.
Frissan sa att den är så bra att man blir beroende av den här, vi får väl se..



Blir ingen bild på nya frillan idag då regnet öste ned när jag kom ut därifrån så det lockade sig självklar direkt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Va nyfiken ja e på frisyren nu då=) Alltid gött att klippa sig, man blir som en ny människa=)

2008-08-05 @ 10:22:01
URL: http://sarawiik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara: haha ja det är as gött :D kommer bild så småning om :P

2008-08-05 @ 22:21:01
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0