Ny vecka - sista veckan

Måndag igen. Snart är det fredag.. igen. Så där håller alla veckor på. Förstår inte varför?
Hur som helst så är det min sista vecka där jag jobbar "mycket". Från och med nästa vecka är jag ledig ganska mycket. Och om två veckor åker jag äntligen till familjen i Stockholm. Lääääängtar grymt mycket. Bara få komma bort och inte vara hemma :) Saknar dem ju så inibombens mycket!!

Härlig dag på jobbet, slutade tydligen 1h innan stägning också, dte var skönt. Hann bara hem för att slänga på mig träningskläderna och iväg på en timmes Pump. Jäklar vad gött det var, längtar tills torsdag då jag hinner gå igen. Dock längtar jag inte efter den grymma träningsverken som väntar mig. Haha!


Hur konstigt det än låter så saknar jag tunnelbanorna. Det borde finnas i hela Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0