Nytt abonnemang

Tog äntligen tag i saken och bytte nyss abonnemangs form på min telefon, eller ja simkortet då. Har haft Comviq kompis hur länge som helst och redan i höstas tänkte jag på att byta till Comviq snackis. Det har bara aldrig blivit av. MEn så nu fick jag min telefon räkning på internetbanken. Inte konstigt den är högre än jag tänkt varje månad när jag bara betalat och varit glad. Haft en mobiltaxa till andra operatörer på hela 1,69 öre/minut. Vilket idag r en ganska hög taxa. Vanligtvis idag ringer man väl för typ 69 öre/minut. Så nu är det fixat och klart inom några dagar. 39öre/minut, sms och allt det nu ska vara. Hoppas det blir bra, är ju nöjd förövrigt med comviq..



Man kan ju bara önska att företagen kunde vara så rakryggade att de talade om för sina kunder att det finns bättre alternativ. Men det kommer aldrig någonsin hänga. Å andra sidan får jag väll skylla mig själv om inte kollat upp det ordentligt förens nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0